Geven is leuker

Geven is leuker.... dat vinden wij. En we durven bijna te zeggen dat het ook echt zo ís!
Probeer het maar, van onbekommerd geven en leven word je een blij en vrij mens!
Met ons bedrijf bouwen we bruggen tussen gevers en ontvangers, maar wel op die manier dat ook de ontvanger een gever wordt!

WAT DOEN WE?
We ontwikkelen onder onze eigen merken cadeaus voor de (food)gift-branche.

HOE DOEN WE DIT?
Door onze ervaring in de cadeaubranche kennen we de markt en weten we waar behoefte aan is.
We hebben ons gespecialiseerd in het ontwikkelen van commercieel sterke merken en producten.
We maken van een 'gewoon' product (eten, drinken en bijbehorende items) een product dat zich heel goed leent om cadeau te geven.

GOED VERHAAL, MAAR HOE ZIT DAT DAN MET DAT GEVEN?
Van de winst die we maken gaat altijd een deel naar een goed doel. Wij hebben tenslotte al genoeg en op deze manier kunnen wij doen wat het liefste doen: mensen blij maken! Wie dat zijn?

ONZE KLANT:
De retailer die mooie en kwalitatieve producten krijgt die hij of zij goed kan verkopen.

DE CONSUMENT:
De persoon die onze producten koopt om iemand blij te maken, te troosten of te verrassen.

DE ONTVANGER:
De persoon die blij gemaakt, getroost of verrast wordt.

HET GOEDE DOEL:
De mensen die hoop brengen.

DE MINDERBEDEELDE OP DEZE WERELD:
Onze naasten die hoop mogen ontvangen.

ONSZELF:
Omdat we dankbaar zijn dat we dit mogen doen!

 

DUURZAAMHEID
Als er iets een uitgekauwde term is, dan vinden wij dat het woord ‘duurzaamheid’ wel.
Duurzaamheid lijkt deze dagen wel een toverwoord. Is iets ‘duurzaam’, dan zal het wel goed zijn, wordt er veelal gedacht. In veel gevallen zal dit gelukkig ook zo zijn. Maar wat wij veel belangrijker vinden, is, of iets menswaardig is. Want lang niet alles wat als duurzaam wordt bestempeld is ook menswaardig.
Een product kan nog zo co2 neutraal geproduceerd zijn, maar als degene die het maakt zwaar onderbetaald wordt, is er niets duurzaam aan heel het product!

Duurzaamheid staat voor ons voor duurzame relaties: de ander behandelen zoals jezelf graag behandeld zou willen worden. Én als dat je streven is, ga je vanzelf wel goed met het milieu om. Want je wilt toch niet dat die ánder straks in jouw rotzooi zit!?

MENSWAARDIGHEID
Bij de producten die wij met ‘Geven is leuker’ ontwikkelen, staat menswaardigheid centraal.
Waar, hoe en door wie wordt het gemaakt? Dát zijn de vragen die wij belangrijk vinden. 
Onze missie is dat we over ieder product met zekerheid kunnen zeggen dat het 100 % menswaardig geproduceerd is! Dat noemen wij nog eens een duurzaam streven!

Kortom: mensen blij maken is ons doel, onze cadeaus zijn het middel omdat te bereiken!

(H)EERLIJKE & ORIGINELE KADOOTJES

(H)EERLIJKE & ORIGINELE KADOOTJES

Eerlijk & origineel. Twee criteria waar onze kadootjes aan moeten voldoen. Een cadeau is pas een cadeau als de maker, de gever en de ontvanger er blij van worden!

SHOP NU

TOFFE MERKEN

TOFFE MERKEN

Wij werken nauw samen met productie bedrijven. Door deze samenwerking zijn we in staat om steeds weer nieuwe, toffe merken op de markt te brengen!

BEKIJK ONZE MERKEN

HOOPVOLLE PROJECTEN

HOOPVOLLE PROJECTEN

Ons bedrijf vindt z’n oorsprong in een stichting die werkgelegenheid creëerde in armoedegebieden. Dát is nog steeds onze drijfveer: hoop brengen! Nu ondersteunen we met ons platform diverse hoopvolle projecten. Worden we blij van...

NAAR DE PROJECTEN

GOEDE VERHALEN

GOEDE VERHALEN

Die verzamelen we graag! Verhalen over dat ene kadootje wat precies op het juiste moment gegeven werd, onze ‘mooie’ blunders, toekomstdromen en over kanjers van mensen die zich voor een ander inzetten!

MEER LEZEN...


Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »